Mijn sneeuwbotjes

Dit zijn mijn verschrikkelijke-sneeuwmanbotten. Oorspronkelijk ging ik gaan voor een sober paar, maar ergens is het redelijk foutgegaan. En nu loop ik rond met deze. Steeds met skinny broeken weliswaar! Toch ben ik oprecht bang om tegengehouden te worden door de fashionpolice… Mensen lachen me spontaan toe als ik passeer. Heb ik anders nooit voor!

Eerst dacht ik dat het om konijnenbont ging. Konijnen zijn schattig, maar er zijn mensen die ze opeten. Veel zelfs. Dus vind ik het redelijk oké om die vacht dan te gebruiken om mijn voetjes warm te houden. Ik ben uiteraard wel tegen bont om bont. Maar op het etiket staat dat het fake fur is. 100% polyester. Even better, want ze zien er echt uit. En ze zijn megazacht.

Het is al mijn tweede paar dit jaar. Omdat ik Uggs te duur vond, ben ik voor een goedkopere versie gegaan. Mijn eerste paar ziet er normaal. Maar ik durf er niet mee in de sneeuw, want ze zijn niet waterdicht. Mijn tweede paar is dit. En om die waterdicht te maken, moet er een plastiek in die ervoor zorgt dat ik piep en kraak. Plus ik zie eruit alsof ik op de Noordpool woon.

Moraal van het verhaal: ga niet steevast voor de goedkoopste optie want in the end ben je vaak meer geld kwijt! En ook: impulsaankopen zijn gevaarlijk. En ook: wacht niet te lang om sneeuwbotten te kopen zodat je kunt kiezen.

mijn sneeuwbotjes

0 Responses to “Mijn sneeuwbotjes”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

