Mijn dubbelleven

Flavie is mijn nickname. In het echte leven heb ik een voze naam, maar ik heb ermee leren leven 🙂 Als Flavie doe ik mijn goesting. Niemand gaat deze naam linken aan mij en dat is de bedoeling. Want ik heb al gemerkt dat Google snel is in het oppikken van mijn naam waar ik liever niet opgepikt wil worden. Niet dat ik geheimen of schandalen kom vertellen, dat niet, maar … sommige zaken zijn nu eenmaal niet voor iedereen bestemd.

Als beroep doe ik ‘iets in de grafische sector’. Ik ben zelfstandig, dus het is goed als ik makkelijk vindbaar ben op internet, kwestie van klanten te blijven hebben. Die (potentiële) klanten hoeven niet te weten wanneer mijn soep overkookt bijvoorbeeld. Bij nader inzien heeft niemand daar boodschap aan, behalve degene die het mag opkuisen… Maar ik wijk af, volle bak twitteren en bloggen onder mijn echte naam, doe ik niet.

Maar ik wil wel aanwezig zijn op Twitter. Je weet nooit wie je tegenkomt hé. Dus ik heb me ook onder mijn echte naam geregistreerd. Het is nog een beetje zoeken wie ik met welke account volg, maar ik denk wel dat het goed komt. Eerlijk als ik ben, voelt het nu alsof ik sommige Twitterati of Tweeps of Twitteraars of whatever belazer door hen dubbel te volgen. Waarschijnlijk ligt niemand hier wakker van hoor, maar ik heb zin om ze allemaal een DM’ke te sturen met de boodschap “hey, ik ben ook dingske, het is maar dat ge’t weet”. Onozel, I know!

2 Responses to “Mijn dubbelleven”


  1. 1 Miss Puntkomma januari 19, 2010 om 08:51

    Ik had het al in de mot. En ik blog ook onder een andere naam, omdat ik mijn eigen naam niet zo leuk vind. Hm. zacht uitgedrukt. 😉


  1. 1 Over jezelf zijn « Flavie blogt Trackback op maart 3, 2010 om 12:29

Geef een reactie

