Werken tot een kot in de nacht

Het is niks voor mij. Zo wakker blijven tot 2 uur ’s nachts om een job af te krijgen, ik kan daar niet tegen. Als student was ik ook al niet goed in het doortrekken van nachtjes. Ik functioneer dan niet meer zoals het hoort en de volgende dag al helemaal niet. En in mijn geval moet er de volgende dag terug volle bak gewerkt worden dus het lost niets op. Nu moet ik seffes de klant bellen met de boodschap dat het écht niet mogelijk is om vandaag een eerste proef klaar te krijgen. En hoe raar het ook klinkt, het is in het voordeel van mijn geloofwaardigheid. Want ik had oorspronkelijk begin volgende week doorgegeven als haalbare deadline. Maar ze pitsten er altijd een dagje meer  af. Waarschijnlijk dacht men ‘we kunnen maar proberen, niwoar?’ En gelijk hebben ze. Maar helaas.

De hubs was wel heerlijk solidair. Hij stond met de late en heeft me nog gezelschap gehouden tot 1 uur. Hij had ook nog de keuken verder opgeruimd. Want dat had ik maar half en half gedaan. Sweet hé. Jammer genoeg was hij deze morgen iets minder solidair… Hij kon och arme niet uit zijn bedje! Schattig wel. 🙂 Vrouwen zijn toch superwezens hé.

Allé vooruit, we vliegen er terug in. Deze avond ga ik gewoon naar de Slimste Mens kijken en daarna lekker maffen. Hmmm…

0 Responses to “Werken tot een kot in de nacht”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

