De ochtend van vandaag

Ik ben deze morgen zo slechtgezind opgestaan! Ik zag het echt niet zitten om mezelf presentabel te maken en dan nog eens helemaal alleen voor de 2 Zonen te zorgen. Sowieso ben ik geen ochtenmens. Maar de laatste jaren ben ik nog meer heel eventjes slechtgezind. Meestal gaat het over als de Zonen er zijn. Maar vandaag dus niet. Ik heb mijn uiterste best gedaan om het niet op hen uit te werken, maar echt helemaal is dat niet gelukt. Ze vroegen er ook om. Seg, zo zagen! Pfff. Ik was echt content dat Grote Zoon naar school kon gaan en Kleine Zoon naar oma. Lekker rustig werken, zonder gezeur van kinderen. En daar voel ik me dan weer schuldig om, dat ik blij ben dat ik er even niet voor moet zorgen…

Nu is het zo dat ik een alleenwerker ben. Geen collega’s dus om tegen te babbelen. Daarom nog heel eventjes een babbeltje gaan doen met de schoonzus, enkele blogpostjes gelezen, nu dit even schrijven en I’m good. Humeur is terug in orde. Het is al kwart over tien, dus hoog tijd om eindelijk eens aan de dagtaak te beginnen.

0 Responses to “De ochtend van vandaag”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

