Rustgevende snoepzakjes

Normaal gezien ben ik tegen oververpakking. Milieu en al. Afvalbeperking. Ik geef dan ook vaak niet voorverpakte koekjes mee naar school in een doosje dat ik dagelijks proper afwas. Maar voor deze snoepzakjes van Haribo maak ik een uitzondering. Die zijn namelijk zó handig! Anders is het altijd een gezeur over hoeveel van die snoepjes en hoeveel van die, want een tutter is groter dan een smurf en broer heeft 5 beertjes gekregen en dat is niet eerlijk. Met deze zakjes kiezen ze gewoon een uit en that’s it! Oké, ook die worden ze na een tijd beu, maar we kunnen er altijd op terugvallen en dat vind ik een rustgevende gedachte inzake snoepgoed. Voilà.

3 Responses to “Rustgevende snoepzakjes”


  1. 1 annava februari 16, 2010 om 10:26

    LOL, ik hou ook enorm hard van dat snoep!

  2. 3 Flavie_ februari 16, 2010 om 12:14

    Dat mag je zeker doen 🙂 4 kilo, daar zijn ze wel even ‘zoet’ mee.


Geef een reactie

