Links / 25-04-10

Boskabout zijn links van de dag vind ik een goed idee. Handig voor mezelf en voor @de_jokke. Zo kan hij een beetje beter volgen wat ik online allemaal uitspook. Al zal het bij mij eerder een wekelijkse update zijn. Hier mijn eerste lijstje met ‘leukste links’! Enjoy!

  1. “Eigen hond, grappige hond’, dat kende u ongetwijfeld nog niet.” van Ninfje > Zo tof, en zo herkenbaar!
  2. Tsjétten met @DeHuisvrouw en haar dochter > aandoenlijk, schattig, grappig
  3. Broekskes voor Abeltjes, Mme ZsaZsa > Zo knap voor Fikske!
  4. Lopen is sexy > zoveel respect voor de lopende Annelyse met loopbuggy
5 Responses to “Links / 25-04-10”


  1. 1 boskabout april 26, 2010 om 23:50

    Mijn dagelijkse links zijn een post automatisch gegenereerd door Delicious (http://www.delicious.com), een site waarop je andere sites kan bookmarken en delen met anderen.

    Leuk om te horen dat ik inspirerend werk! 🙂

    • 2 Flavie_ april 27, 2010 om 08:28

      Ik vroeg me al af hoe je dat deed, want het zag er iets automatisch uit. Delicious gebruik ik ook, maar niet op deze manier. Ga ik zeker eens uitvogelen. Veel efficiënter dan mijn manier. Jaja, we leren alsmaar bij van mensen met ervaring!

  2. 3 Annelyse april 27, 2010 om 21:22

    Maar ik ben toch gevleid dat ik erbij sta 😉

  3. 4 Lieve april 28, 2010 om 13:02

    Oh, heb jij ook een ros cockertje 🙂
    Toevallig toch niet bijna 4 jaar en afkomstig uit Oost-Vlaanderen? Ge weet nooit dat het onze echt een zusje is hé 😉


Geef een reactie

