Het is op!

Die ochtend aan de ontbijttafel.

Ik: “Fikske, nu ben ik het beu. Mijn geduld is op.”
Jimmy: *lichtjes in paniek* “Wat is er op mama, wat is er op?”
Ik: *zeer geïrriteerd* “Mijn GEDULD is op!”
Jimmy: *volledig gerustgesteld* “Ah. Ik dacht de choco.”

5 Responses to “Het is op!”


  1. 1 Savooi juli 19, 2010 om 22:52

    Ik heb het even voor je nagekeken, en volgens http://www.nutella.be/evenwichtig maakt Geduld geen deel uit van een evenwichtig ontbijt. Edoch: hilarisch 😀

  2. 4 Katleen juli 23, 2010 om 10:22

    Hihi… Prioriteiten hebben, is belangrijk.


Geef een reactie

