todo #563 – ons kat

We hebben nieuwe lampen voor boven de eettafel. En ze geven mooooi licht. Ik zag ons kat daar zitten, plantenetend in dat mooooie licht en in plaats van direct mijn fototoestel te nemen, heb ik eerst nog wat staan kijken. Fout natuurlijk. Want even later was hij weg. Anders had ik misschien wel een schérp beeld kunnen maken. Dit mag daarom bij op mijn eindeloze todo-lijst.

#563: foto’s nemen van de plantenetende kat in het mooie licht van onze nieuwe lampen.

0 Responses to “todo #563 – ons kat”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

