Bijna!

Eerst een korte situatieschets. Een schoolavond in september. De Man staat met de late, dus ik ben alleen met de Zonen. Ik doe Viktor in bad en in bed, terwijl Casper nog wat TV kijkt. Als ik terug beneden kom, hebben we het volgende gesprek:

Casper: Mama, waar bleef jij zo lang?
Ik: Ik heb Viktor in bad en in bed gedaan. Had ik toch verteld?
Casper: *zeer verontwaardigd en zelfs een beetje boos* Seg mama, ik was mij wel bijna aan het vervelen hé!

2 Responses to “Bijna!”


  1. 1 jessie september 24, 2010 om 19:54

    LOL!!! Haha!! Kei grappig toch


Geef een reactie

